Servicii de contabilitate:
- Înregistrarea cronologică a documentelor contabile conform reglementărilor contabile în vigoare
- Pregătirea lunară a registrelor de contabilitate, organizarea şi supravegherea modului
de ţinere a evidenţei contabile, în conformitate cu cerinţele legii - Întocmirea balanţei lunare de verificare
- Pregătirea declaraţiilor fiscale şi nefiscale (informative) periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) şi depunerea lor la autorităţile statului (impozitul pe profit, taxa pe valoarea adăugată, accizele, impozitul pe salarii, contribuţiile la asigurările sociale, precum şi celelalte impozite, taxe şi vărsăminte la bugetul de stat, la bugetul asigurărilor sociale şi la fondurile speciale)
- Stabilirea obligaţiilor de plată lunare şi trimestriale, întocmirea documentelor de plată
- Pregătirea situaţiilor financiare semestriale şi anuale în conformitate cu prevederile legale în vigoare
- Întocmirea şi depunerea bilanţului contabil
- Informarea sistematică a beneficiarului asupra modificărilor legislative contabile, fiscale şi de resurse umane cu impact asupra activităţii sale
- Reprezentarea societăţii în faţa organelor de control
- Alte situaţii financiare specifice activităţii
Salarizare şi servicii de resurse umane
- Serviciul nostru de salarizare şi resurse umane oferă o soluţie rentabilă pentru controlul, raportarea şi respectarea legislaţiei în vigoare. Oferim un serviciu de salarizare complet, asigurând standarde înalte de confidenţialitate a datelor furnizate de noi.
Serviciul nostru include:
- Prelucrarea informaţiilor de salarizare şi calculul remuneraţiei personalului.
- Pregătirea instrucţiunilor de plată pentru salariul net, asigurările sociale şi impozitul pe venit.
- Pregătirea şi depunerea declaraţiilor fiscale la asigurările sociale.
- Pregătirea de rapoarte pentru scopuri contabile şi de gestiune.
Organizarea şi conducerea departamentului financiar-contabil
- Consultanţa privind organizarea şi conducerea societăţii;
- Elaborarea procedurilor şi normelor interne privind desfăşurarea activităţii de baza şi a activităţilor conexe;
- Consultanţă privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Instruirea personalului cu privire la modul de întocmire a documentelor primare şi circuitul acestora.
Servicii fiananciar-contabile
- Elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea de credite
- Analiza situaţiei creanţelor şi datoriilor
- Întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli
- Întocmirea cashflow-ului
- Elaborarea situaţiilor comparative privind planul de afaceri vs realizări
